Queue management system, teda systém riadenia príchodov a poradia, je dôležitým faktorom pri poskytovaní služieb. Medzi ne radíme aj zdravotnú starostlivosť, v ktorej by malo byť pohodlie pacienta na prvom mieste. Dĺžka čakania, dodržanie poradia aj spôsob vyvolávania ovplyvňuje spokojnosť pacientov.
Spokojný pacient - najlepší pacient. Spokojnosť ale nezávisí len od toho, ako prebieha samotné vyšetrenie. Dôležitý je aj čas strávený v priestore čakárne. Čím kratší a pohodlnejší bude, tým lepšie sa pacient bude cítiť. Zároveň bude mať viac dôvodov na to, aby poskytol pozitívnu recenziu a odporúčania svojim známym. Z tohto dôvodu je potrebné zamerať sa na všetky aspekty pacientovej spokojnosti, vrátane manažovania jeho príchodu, poradia a čakania pred vyšetrením.
Digitálny queue manager plne nahrádza papierové diáre a vyvolávanie pacientov z čakárne. Rieši tým nielen pacientove potreby, ale zároveň uľahčuje prácu zdravotnému personálu. Aj na Slovensku máme viacerých poskytovateľov týchto digitálnych systémov. Ich produkty majú odlišné funkcie, fungujú na rôznych princípoch a líšia sa aj z pohľadu náročnosti na ovládanie. Jedným zo systémov riadenia príchodov a poradia pre ambulancie je aj eČakáreň.
eČakáreň umožňuje pacientom pripojiť sa a sledovať svoje miesto v rade s pomocou mobilu, kiosku, alebo webovej stránky. Namiesto tlačenia poradového lístka stačí, aby svoje údaje zadali do aplikácie. Do poradia sa môžu prihlásiť vopred alebo až po osobnom príchode do čakárne. eČakáreň vytvorí časové bloky pre objednaných pacientov aj tých, ktorí prišli bez objednania a zorganizuje ich do jedného digitálneho radu. Zdravotnému personálu poskytne informácie o pacientoch a dôvodoch návštevy v prehľadnom kalendári.
Pacient bude po pripojení do digitálneho radu vedieť, ako dlho bude čakať. Vďaka tomu zmiznú nepríjemné pocity spojené s neistým čakaním a zároveň získa praktickú výhodu - pacient môže čakáreň opustiť bez toho, aby sa z radu odhlásil. Náš systém sa sám zdokonaľuje a automaticky vytvára presné predpovede dĺžky čakania. Okrem toho zdravotný personál informuje, kedy prestať prijímať nových pacientov, ak vyráta, že aktuálny zoznam návštev zapĺňa celý pracovný deň.
Každá ambulancia má svoje vlastné zaužívané spôsoby objednávania a prijímania pacientov. Systému eČakáreň sa nemusíte prispôsobovať, my ho upravíme podľa vašich požiadaviek. V prípade záujmu analyzujeme fungovanie vašej ambulancie a navrhneme spôsoby, ako procesy vylepšiť. Poskytneme vám odborné poradenstvo a personál zaučíme tak, aby bola správa online poradovníka čo najľahšia a najefektívnejšia.
K používaniu systému eČakáreň nepotrebujete žiadny špeciálny počítač ani inštaláciu programov. Všetko prebieha online v prehliadači Chrome, na akomkoľvek počítači alebo laptope, ktorý už máte. Vybavenie v podobe informačnej TV a kiosku je súčasťou našej služby. Všetko potrebné nastavíme za vás a radi vás zaučíme, ako s eČakárňou pracovať. Ovládanie je veľmi jednoduché - pacienta z čakárne zavoláte jedným kliknutím. V prípade technických problémov nás môžete kedykoľvek kontaktovať a my vám čo najrýchlejšie pomôžeme.
eČakáreň nemusí byť jediným riešením queue managementu, ktoré je k dispozícii, ale naša platforma sa najjednoduchšie používa, spravuje a nastavuje. S pomocou aplikácie eČakáreň:
Nie je potrebné kupovať a udržiavať žiadny nový hardvér. Postačí vám bežný počítač a všetko potrebné za vás nastavíme my.
Naši technici sú vám k dispozícii 24 hodín denne 7 dní v týždni, nemusíte si najať žiadnych nových IT zamestnancov, ktorý budú celý systém riadiť.
Náš model založený na predplatnom minimalizuje kapitálové výdavky a umožňuje vám pohodlne platiť v priebehu vzniku prevádzkových nákladov.
Pravidelne aktualizujeme náš softvér, pričom nemusíte nič inštalovať. Vždy používate najnovšiu verziu.
Systém eČakáreň sa ľahko ovláda. Naučíte sa s ním pracovať za krátky čas, aj bez predchádzajúcich skúseností.