Prispôsobenie fungovania • Možnosť "čakať online" • SMS privolania • Požiadavky o predpis receptov • Odhad čakania na základe štatistík • Bezstarostná prevádzka systému
Analyzujeme fungovanie ambulancie a poskytneme návrhy na zlepšenie procesov.
Fungovanie eČakárne prispôsobíme vašej ambulancii a zaužívaným postupom.
Používanie je intuitívne, zaučenie personálu netrvá dlhšie ako jednu hodinu.
Poskytujeme monitorovanie a doladenie systému, technickú podporu a asistenciu pri spustení.
Počas ordinačných hodín majú pacienti možnosť prihlásiť sa do poradia.
Pacienti sa môžu objednať vopred na vami povolené termíny.
Pomocou vstavaného kalendára naplánujete návštevy na konkrétny deň.
V deň návštevy klasické príchody pacientov sa postupne integrujú medzi rezervované termíny.
Vopred získate užitočné informácie o pacientoch: kto a prečo prichádza.
Pacienti majú možnosť „čakať online“, do čakárne prichádzajú až po privolaní.
Možnosť požiadať o predpis receptu pomocou mobilnej aplikácie alebo na webstránke.
Vyhnete sa klopaniu na dvere a neustálym telefonátom.
Systém odhadovania dĺžky čakania na báze prediktívnych algoritmov
Automatické blokovanie prijímania nových pacientov na základe odhadov
Pomocou mobilnej aplikácie majú pacienti prístup k odhadovaným časom čakania
Automatické posielanie sms pripomienok a sms privolaní
Riešenie je cloudové, takže nemusíte nič aktualizovať. Vždy budete mať najnovšiu verziu systému.
Nie je potrebné kupovať a udržiavať žiadny nový hardvér.
Záruka a technická podpora počas celej doby používania služby.
Model založený na mesačných platbách, minimalizuje kapitálové výdavky a umožňuje platiť priebežne
Systém beží na našich serveroch, vďaka čomu máte prístup z ľubovolného počítača. Žiadna inštalácia programu, sťahovanie aktualizácii alebo drahý počítač nie je potrebný.
Celý systém je prepojený s televízorom v čakárni, na ktorom sa zobrazuje aktuálne poradie, informácie a oznamy, vďaka čomu vaša čakáreň získa moderného ducha.
Použivateľské rozhranie kiosku je prispôsobené tak, aby sa v ňom vedel pohybovať pacient akéhokoľvek veku. Pre gramotnejších je k dispozícii na stiahnutie mobilná aplikácia.
Pomocou vstavaného kalendára viete jednoducho naplánovať svoje návštevy na konkrétny deň, týždeň a mesiac.
Naplánujte svojich pacientov na konkrétny termín. V deň návštevy sa termíny postupne integrujú medzi klasické príchody pacientov.
Vopred dohodnuté termíny vám v praxi umožnia mať ešte väčšiu kontrolu nad svojou čakárňou, eliminovať dlhé rady a davy ľudí.
Pre zníženie počtu nepríchodov, pacient deň pred dohodnutým termínom automaticky dostane upozorňujúcu SMS správu.
Naplánované návštevy, klasické príchody, online rezervácie
Samozrejme. Môžete použiť zabudovaný automatizovaný rezervačný systém. Navyše ak uvediete mobilné číslo alebo email pacienta, automaticky dostane upozorňovaciu notifikáciu na blížiaci sa termín.
Áno, máte úplnú kontrolu nad čakárňou. To znamená, že prihlasovanie pacientov je možné len vtedy, ak ste aj vy prihlásený do systému. Kedykoľvek môžete pozastaviť (blokovať) prihlasovanie pacientov a aj ich poradie určujete vy. Systém vie aj automaticky zablokovať prihlasovanie na základe odhadov.
Služba eČakáreň je flexibilná, dá sa prispôsobiť vaším zaužívaným postupom. Navrhneme riešenie na mieru pre vašu ambulanciu. Zaučíme vás a pomôžeme vám s ovládaním systému, až kým nebude všetko plynule fungovať.
Pacient objednaný na termín musí po príchode do ambulancie iba potvrdiť svoj príchod. Prihlásiť sa do radu už nemusí, to urobil systém automaticky.
Môžete vytvoriť oznam, ktorý bude viditeľný pre každého cez internet, pre používateľov mobilnej aplikácie ako aj na televízore v čakárni.