Prispôsobenie fungovania • Možnosť "čakať online" • SMS privolania • Požiadavky o predpis receptov • Odhad čakania na základe štatistík • Bezstarostná prevádzka systému
Analyzujeme fungovanie ambulancie a poskytneme návrhy na zlepšenie procesov.
Fungovanie eČakárne prispôsobíme vašej ambulancii a zaužívaným postupom.
Používanie je intuitívne, zaučenie personálu netrvá dlhšie ako jednu hodinu.
Poskytujeme monitorovanie a doladenie systému, technickú podporu a asistenciu pri spustení.
Počas ordinačných hodín majú pacienti možnosť prihlásiť sa do poradia.
Pacienti sa môžu objednať vopred na vami povolené termíny.
Pomocou vstavaného kalendára naplánujete návštevy na konkrétny deň.
V deň návštevy klasické príchody pacientov sa postupne integrujú medzi rezervované termíny.
Vopred získate užitočné informácie o pacientoch: kto a prečo prichádza.
Pacienti majú možnosť „čakať online“, do čakárne prichádzajú až po privolaní.
Možnosť požiadať o predpis receptu pomocou mobilnej aplikácie alebo na webstránke.
Vyhnete sa klopaniu na dvere a neustálym telefonátom.
Systém odhadovania dĺžky čakania na báze prediktívnych algoritmov
Automatické blokovanie prijímania nových pacientov na základe odhadov
Pomocou mobilnej aplikácie majú pacienti prístup k odhadovaným časom čakania
Automatické posielanie sms pripomienok a sms privolaní
Riešenie je cloudové, takže nemusíte nič aktualizovať. Vždy budete mať najnovšiu verziu systému.
Nie je potrebné kupovať a udržiavať žiadny nový hardvér.
Záruka a technická podpora počas celej doby používania služby.
Model založený na mesačných platbách, minimalizuje kapitálové výdavky a umožňuje platiť priebežne
Systém beží na našich serveroch, vďaka čomu máte prístup z ľubovolného počítača. Žiadna inštalácia programu, sťahovanie aktualizácii alebo drahý počítač nie je potrebný.
Celý systém je prepojený s televízorom v čakárni, na ktorom sa zobrazuje aktuálne poradie, informácie a oznamy, vďaka čomu vaša čakáreň získa moderného ducha.
Použivateľské rozhranie kiosku je prispôsobené tak, aby sa v ňom vedel pohybovať pacient akéhokoľvek veku. Pre gramotnejších je k dispozícii na stiahnutie mobilná aplikácia.
Pomocou vstavaného kalendára viete jednoducho naplánovať svoje návštevy na konkrétny deň, týždeň a mesiac.
Naplánujte svojich pacientov na konkrétny termín. V deň návštevy sa termíny postupne integrujú medzi klasické príchody pacientov.
Vopred dohodnuté termíny vám v praxi umožnia mať ešte väčšiu kontrolu nad svojou čakárňou, eliminovať dlhé rady a davy ľudí.
Pre zníženie počtu nepríchodov, pacient deň pred dohodnutým termínom automaticky dostane upozorňujúcu SMS správu.
Popis zariadení, technológie a požiadavky na počítač
Pre prístup do systému potrebujete jednoduché PC s prehliadačom Chrome a pripojenie na internet. Čo sa týka čakárne, tak televizor aj kiosk vám zabezpečíme my spolu s odbornou montážou.
Offline riešenie neponúkame. Na začiatku sme brali do úvahy plusy a mínusy tejto možnosti, ale riešenie založené na webových a cloudových technológiách nám umožní poskytovať lepšiu a kvalitnejšiu službu a to neporovnatelne rýchlejšie. Čím menšia časť riešenia je u vás, tým máte menej starosti s údržbou a okamžitý prístup k aktualizáciám.
eČakáreň v prvom rade ponúka software ako službu, ale pre správny chod systému sú nevyhnutné zariadenia ako kiosk a informačná TV. Okrem toho ponúkame aj počítače, notebooky, monitory, tlačiarne a sieťové prvky pre modernizáciu ambulancie.
Nie, neponúkame ani nepodporujeme. Tlačenie poradových čísel vďaka moderným technológiám nie je potrebné. Pacienti môžu využívať eČakáreň bez zbytočných výdavkov na tlačiareň, papier a bez množstva odpadu. Zároveň do systému môžu zadať svoje meno a dôvod návštevy, takže zdravotný personál získa užitočné informácie vopred.